میز عسلی و جلو مبلی

  • خانه
  • میز عسلی و جلو مبلی
میز عسلی و جلو مبلی

میز عسلی و جلو مبلی

میز عسلی و جلو مبلی چوبی 

سالن پذیرایی یکی از پر رفت و آمدترین و چشم گیرترین بخش های خانه بوده و دارای اهمیت زیادی است. به همین علت معمولا در انتخاب هر کدام از اسباب و وسایل موجود در این قسمت از منزل نهایت ظرافت و حوصله به کار میرود . در این راستا بعضی از اسباب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و کاربرد بسیار زیاد آنها غیر قابل انکاراست، وسایلی مانند مبلمان، تابلو، تلویزیون، فرش و میز جلو مبلی و عسلی ...!

در این مقاله قصد داریم در رابطه با میز عسلی و جلو مبلی باهم صحبت کنیم . در ادامه همراه ما باشید .در انتخاب میز عسلی و جو مبلی باید به مواردی همچون جنس میز ، ارتفاع ، رنگ ، فرم و ابعاد دقت کنیم .

  • جنس میز جلو مبلی و عسلی


جنس این میزها مهم ترین فاکتور در هنگام خرید آنهاست .متریال این نوع میز ها شامل : چوب ، شیشه ، فلز ، سنگ ، ام دی اف و یا ترکیبی از این متریال می باشد . در هنگام خرید میز جلومبلی و عسلی باید متناسب با دکوراسیون منزل خود مناسب ترین متریال را انتخاب کنید . البته هر کدام از این جنس ها زیبایی و امتیازات خاص خود را خواهند اشت .

  • ارتفاع میز جلو مبلی و عسلی مناسب 

میز جلو مبلی و عسلی می بایست طوری انتخاب شود که ارتفاع آن هم سطح یا کمتر از بازوی مبل باشد تا شخص قادر باشد از میز به راحتی استفاده کند . به طور کل میز جلو مبلی و عسلی استاندارد ارتفاعی در حدود 63 سانتی متر دارد.
چنانچه ارتفاع میزها از بازوی مبل بالاتر باشد برای پذیرایی خوشایند نخواهد بود ..

  • رنگ میز جلو مبلی و عسلی مناسب

رنگ میزها نیز یکی دیگر از فاکتور های مهم در هنگام انتخاب می باشد . انتخاب رنگ صد در صد باید متناسب با رنگ دکوراسیون باشد تا بتواند زیبایی چشم نواز مورد انتظار شما را فراهم کند .


  • فرم میز جلو مبلی و عسلی

میزها در فرم های مختلف در بازار عرضه می شوند . میزهای دایره ، مستطیل ، بیضی ، مربع ، چند ضلعی و ... از انواع فرم های موجود هستند که متناسب با سلیقه و نوع مبلمان خود می توانید آن را انتخاب کنید .

 

  • ابعاد میز جلو مبلی و عسلی مناسب


توجه به سایز میزها نیز دیگر فاکتور مهم است که بایستی در نظر گرفته شود . درحالت کلی میز باید حدود 5 سانتی متر بالاتر از نشیمن گاه مبل باشد. تا اشخاص بتوانند به راحتی روی میز وسایل را بگذارند یا بردارند . اما طول میز عسلی در بهترین حالت می بایست حدود دوسوم طول مبلمان شما باشد که در این حالت در یک مبل سه نفره هر سه فرد می توانند به راحتی از میز جلو مبلی استفاده کنند .

یکی از مسئله هایی که ذهن مشتری را به خود درگیر کرده و تبدیل به دغدغه های انها شده است ، موضوع کمبود فضاست . مجموعه تولیدی آذربایجان به این موضوع نیز توجه کرده و برای رفاه حال مشتری های عزیز ، میزهای عسلی ای طراحی کرده که کمترین فضا را اشغال کنند. میز های عسلی کمجا و میز های عسلی تاشو از سری محصولات بسیار محبوب و کاربردی برای منازل کوچک به شمار رفته و از فروش بالا ومحبوبیت بسیاری بین مشتری های ما برخوردارند .

طراحی میزهای عسلی تاشو مجموعه تولیدی آذربایجان آنقدر زیاد است که شما به راحتی میتوانید میز مناسب دکوراسیون خود را انتخاب و در تعداد دلخواه سفارش دهید . 


گروه تولیدی آذربایجان با استفاده از علم و تجربه توانسته محصولاتی کاملا استاندارد با قیمتی بسیار مناسب که درخور سلیقه شما مشتریان عزیز باشد را تولید کند.  در ساخت تمام محصولات راحتی و زیبایی دکوراسیون منزل شما در نظر گرفته شده و از بهترین متریال برای ساخت میز جلو مبلی و عسلی استفاده شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید . برای ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.