تولیدی چوب لباسی ایستاده

  • خانه
  • تولیدی چوب لباسی ایستاده
تولیدی چوب لباسی ایستاده

تولیدی چوب لباسی ایستاده

چوب لباسی ایستاده 

 

چوب لباسی از مهمترین بخش های هر اتاقیست که به نظم اتاق کمک بسیاری میکند .

اگر به فکر سامان دهی اتاق خواب، نشیمن، یا محل کار خود هستید پیشنهاد گروه تولیدی آذربایجان ، چوب لباسی های ایستاده میباشد.

مجموعه ما با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید انواع چوب لباسی های ایستاده چوبی و فلزی مفتخر بوده تا بخش عمده ای از نیاز بازار به چوب لباسی را تامین کند

امروزه چوب لباسی ها با تنوع های بسیار زیادی در بازار مانند: جالباسی چوبی، جالباسی پشت دری، جالباسی ایستاده، جالباسی دیواری و رگال ها موجود هستند که می‌توان به راحتی با توجه به بودجه مورد نظر و مدل دلخواه آنها را تهیه کرد.

ویژگی بسیار مهم چوب لباسی این است که از ایجاد چین و چروک البسه جلوگیری می‌کند و مانع بد فرم شدن لباس ها می‌شود. چوب لباسی های مدل ایستاده با طراحی و دیزاین های متفاوتی که امروزه دارند ممکن است همان چیزی باشد که اکثرا به دنبالش هستند.

با توجه به اینکه تمامی محصولات ما ، تولید داخلی میباشند از قیمت بسیار مناسبی همراه با کیفیت بسیار بالا برخوردار هستند . همچنین مجموعه تولیدی آذربایجان آماده همکاری به صورت عمده نیز میباشد .

انواع چوب لباسی های ایستاده چوبی و فلزی ، توپی های چوب لباسی ، یراق های چوب لباسی در رنگ ها  و طرح های مختلف موجود میباشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با واحد فروش کلیک کنید