صندلی اپنی

صندلی اپنی

صندلی اپنی

صندلی اپنی چیست ؟

امروزه ساختمان هایی با متراژهای کم ساخته میشوند و فضای کافی برای قراردادن وسایلی همچون میز ناهارخوری و .. وجود ندارد ازاین رو از وسایل جایگزین که فضای کمتری را اشغال میکنند میتوان استفاده کرد .

صندلی اپنی یکی از این وسایلیست که میتوان با استفاده از آن حداکثر بهره را از محیط برد .

 

پیشخوان های آشپزخانه یا اپن ها یکی از قسمت های محبوب در هر خانه ای محسوب می شوند. بیشتر افراد زمان خود را در پشت میز پیشخوان می گذرانند، بر روی صندلی اپنی می نشینند و کتاب می خوانند، قهوه می نوشند، غذا میل می کنند و به گفتگو می پردازند. از این رو وجود صندلی استاندارد و مناسب بسیار حائز اهمیت است. هر صندلی را خریداری نکنید، کمی فکر کنید و در مورد آن تحقیق کنید.

 

بیشتر بخوانید : تولیدی چوب لباسی ایستاده 

 

صندلی اپنی که با نام های صندلی بار آشپزخانه، صندلی کانتر یا Bar stool نیز نامیده میشود وسیله ای است که کنار اپن یا زیر آن قرار می گیرد، ارتفاع قابل تنظیمی دارد و می توانید به وسیله ی اهرم کناری آن صندلی را بالا و پایین کنید و غالباً دارای پایه برای حمایت از پا است. می توانید از این صندلی برای کودکان هم بهره ببرید، حتی به عنوان چهارپایه هم این وسیله کاربرد دارد.

بلندی و باریک بودن این نوع صندلی، آن ها را برای استفاده در کافه ها و پیشخوان های آشپزخانه بسیار کاربردی کرده است. تفاوت صندلی های غذاخوری با صندلی های اپنی، ارتفاع آن ها است. صندلی های غذاخوری دارای ارتفاع ۴۵ سانتی متر و صندلی های اپن ۷۵ سانتی متر ارتفاع دارند.

معمولا صندلی های اپن فاقد پشتی هستند و یا این که پشتی آنها خیلی کوتاه است؛ علت این امر اشغال کردن فضای کم و متناسب با ارگونومی بدن افراد می باشد. چون شما عزیزان قرار نیست مدت خیلی زیادی را صرف نشستن بر روی این صندلی ها کنید و فقط برای سرو غذا به سراغ این وسیله می روید.

برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول کاربردی میتوانید به وبسایت رسمی تولیدی آذربایجان سر بزنید . برای ثبت سفارش و ارتباط با کارشناسان فروش اینجا کلیک کنید.